Shop Forum More Submit  Join Login
Underrealm's A Pretty Nice Place by NyxenAvenger Underrealm's A Pretty Nice Place by NyxenAvenger
"I mean, if ya into that kinda demonic blood-filled excitement. There's plenty to eat over there, but the food ain't exactly like...human food here."

"I can only imagine, honestly I'd prefer living oveh here, I'd rather be punching dudes at bar fights than gettin' eaten by some monstrosity..."

"Hey, I'm a monstrosity myself thank ya very much!"

"No I wasn't referring to yeh, yeh don't actually...sound or act like one here to be honest."

"Is that a compliment I hear?"

"Yeh it's a fucking compliment yada yada all that crap, listen I gotta get back to the rest of the Horsemen, they'll be wondering where I've been for the last two hours."

"At least have my phone number, if ya wanna talk again...you know..."

"Yeh fine I'll take ya phone number, it's not everyday yeh befriend a demon..."


-Conversation between Argus and Spike

---

Just kinda building up the relationship between these two chars, or at least trying to. :P

So yeah here it is!
Add a Comment:
 
:iconconnerwitharailgun:
ConnerWithARailgun Featured By Owner Edited May 13, 2015  Student Traditional Artist
Oh great. Now there goes the plot of my Underrealm fanfiction :iconpoutplz:

Haha, even so, this is great. I am lovin' the narrative here.
Reply
:iconnyxenavenger:
NyxenAvenger Featured By Owner May 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
Haha! I have thwarted your plans!

Thanks man, glad you like the narrative between the two! :)
Reply
:iconconnerwitharailgun:
ConnerWithARailgun Featured By Owner Edited May 24, 2015  Student Traditional Artist
Nevertheless, I must rectify this immediate, preferably via graditatous acts of violence, cannibalism and butt-scratching.

Well I find it very interesting, and a somewhat unique concept. I'm a big fan of demons and demonic OCs, not to mention ladies of a larger persuassion, so Underrealm is incredibly fun for me. I hope to see more of it :D
Reply
:iconmonk001:
monk001 Featured By Owner May 12, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I love how aggressive she is!
Reply
:icondjjacob1954:
Djjacob1954 Featured By Owner May 13, 2015
She's not, she's observing here.
Reply
:iconmonk001:
monk001 Featured By Owner May 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yes, and she is pursuing him aggressively verbally.
Reply
:icondjjacob1954:
Djjacob1954 Featured By Owner May 13, 2015
Ah, okay.
Reply
:iconsnake-theapocalypse:
Snake-TheApocalypse Featured By Owner May 12, 2015  Hobbyist Photographer
OK, kinda getting jealous: Do you think they might become a couple?
Reply
:icondjjacob1954:
Djjacob1954 Featured By Owner Jul 4, 2015
They already are.
Reply
:icondjjacob1954:
Djjacob1954 Featured By Owner May 12, 2015
I think this is cute. Finally one of the demon sisters gets a date who isn't there dinner. Hope to see more soon. I love them.
Reply
:iconvarietyman:
VarietyMan Featured By Owner May 12, 2015
So is Spike a human?
Reply
:iconnyxenavenger:
NyxenAvenger Featured By Owner May 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah he's a human, a pretty rough and tough one in my opinion.
Reply
:iconvarietyman:
VarietyMan Featured By Owner May 12, 2015
He looks like the type of guy that would have some kind of weird mating thing with Argus in which she drinks 90% of his blood, and he just says "Eh."
Reply
:iconhyperoct:
Hyperoct Featured By Owner May 12, 2015
interesing
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 12, 2015
Image Size
500 KB
Resolution
1510×1054
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
822
Favourites
20 (who?)
Comments
14
Downloads
88
×